Prima pagină :: Plată şi livrare

Plată şi livrare

PLATA

Plata produselor comandate se poate face astfel:

cashNumerar la livrare – în cazul comenzilor trimise prin poștă, clientul achită contravaloarea produselor comandate + taxe poștale, în momentul ridicării coletului de la oficiul poștal de care aparține. Întrucât coletul se predă pe baza cărții de identitate, este necesar ca adresa furnizată în momentul plasării comenzii să coincidă cu cea din cartea de identitate. În cazul comenzilor transmise prin curier rapid, plata se face curierului, la livrare, chitanța fiind emisă de acesta.

ordinOrdin de plată. În cazul plății prin ordin de plată este necesar să trimiteți confirmarea plății prin email (contact@dedans.ro) Livrarea se va face după intrarea banilor în contul nostru. Coordonatele bancare pentru plata prin OP sunt: S.C. TANGUERA STUDIO SRL CUI 23255860 Cont (RON): RO53INGB0000999901912312 ING Bank sucursala Tricodava.

Prețurile produselor așa cum sunt afișate pe site sunt calculate la un curs mediu al euro valabil în perioada curentă și pot varia în funcție de fluctuația cursului euro și/sau de modificarea prețurilor la furnizori. După plasarea unei comenzi, prețul produselor comandate rămâne cel valabil în momentul plasării comenzii, acesta regăsindu-se și pe factura proforma pe care o primiți automat prin email.

free-deliveryComenzile de care depășesc 500 lei valoare netă beneficiază de LIVRARE GRATUITĂ! Livrarea se face prin curier rapid.

 

 

 

plata-avansÎn cazul plasării unor comenzi* care depășesc 1000 lei, ne rezervăm dreptul de a solicita plata produselor în avans, prin ordin de plată, cu aplicarea condițiilor descrise mai sus.

* una sau mai multe comenzi plasate de același client la interval mai mic de 24 de ore, a căror valoare cumulată depășește 1000 lei valoare netă.

 

TERMEN DE LIVRARE

livrareDacă produsele comandate se află în stoc, ele vă vor fi expediate în cel mai scurt timp posibil (perioada medie de livrare - 5 zile lucrătoare). Dacă produsele comandate nu se află în stoc și trebuie comandate la firma producătoare, perioada medie de livrare poate varia între 10-20 zile lucrătoare în funcție de disponibilitatea produsului în stoc la furnizor (dacă acesta nu există pe stocul furnizorului și trebuie fabricat, termenul de livrare se poate prelungi până la 20 zile lucrătoare).

În cazul comenzilor combinate (ex. comanda conține 2 produse dintre care unul se afla pe stoc și altul nu) comanda va fi expediata în momentul când este completă. Dacă doriți livrarea cu prioritate a produselor disponibile imediat vă rugăm să specificați acest lucru în câmpul "comentarii" atunci când plasați comanda. Taxele de transport se aplică fiecărui colet în parte.

IMPORTANT! Comenzile de produse DIAMANT se procesează la datele de 1, 11, 21 ale lunii (sau ziua lucrătoare imediat următoare). În cazuri speciale (ex.perioade de vacanță) datele pot suferi modificări. Data următoarei comenzi este anunțată pe prima pagină a site-ului. Mai multe detalii în secțiunea „Cum cumpăr

contactÎn caz că există probleme speciale legate de comandă (produsul trebuie fabricat, nu mai este disponibil în varianta comandată etc.) vă vom contacta prin email sau telefon pentru a vă informa în legătură cu starea comenzii și timpul estimat de livrare al acesteia.

 

 

MODALITĂȚI DE LIVRARE

La plasarea comenzii aveți posibilitatea de a opta pentru livrare prin poștă sau prin curier rapid.

IMPORTANT! Livrările – atât prin poștă cât și prin curier rapid - se fac de îndată ce produsele sunt disponibile.

posta-romanaPoșta Română – taxe de ambalare și expediere 15 lei – timp mediu de livrare* 3-4 zile lucrătoare

 

 

curier-rapidCurier Rapid – taxe de ambalare și expediere 20 lei – timp mediu de livrare* 24-48 ore.

 

 

* Din momentul expedierii comenzii

 

LIMITAREA RESPONSABILITĂȚII

responsabilitateNu ne asumăm răspunderea pentru întârzierile provocate de serviciile poștale și de curierat național și internațional și nici pentru eventualele defecte apărute pe perioada transportului către dumneavoastră, din vina transportatorului.

 

refuzÎn caz că nu ridicați coletul de la poștă sau refuzați primirea acestuia de la curier, coletul ne este returnat cu suportarea de către noi atât a taxelor de returnare, cât și a celor de magazinaj la oficiul poștal / serviciul de curierat. Întrucât acestea reprezintă pierderi pe care nu le mai putem recupera, în astfel de cazuri ne rezervăm dreptul de a nu mai onora pe viitor comenzi către persoana / adresa respectivă.

Dacă totuși doriți să primiți produsele din coletul returnat, reluarea colaborării se poate face cu achitarea unei taxe de penalizare (15 lei în cazul trimiterilor poștale, 20 lei în cazul trimiterilor prin curier) reprezentând contravaloarea sumei plătite pentru recuperarea coletului nerevendicat. Această taxă se aplică în plus față de costul noii comenzi inclusiv taxe de expediere și se va regăsi pe factura fiscală alături de acestea.

 

oferte-speciale

Site-urile noastre
logo_dancenews
logo_farmacieverde
cartile_vietii_125x125